Friday, October 21, 2016

Forex Edge

Wat is jou rand geword Oktober 2009 Status: Lid 312 poste almal hier weet, sal handel sonder 'n voorsprong altyd lei tot mislukking. Om suksesvol te handel wat jy nodig het om 'n handel strategie met 'n voorsprong en 'n toepaslike risiko bestuurstrategie te verseker dat jy bly in die spel lank genoeg om genoeg geleenthede om jou kant toe te pas en te besef jou wengeld te kry wees. Ek het 'n bietjie artikel daaroor op my blog in reaksie op 'n e-pos wat ek gekry het. Die artikel genoem handel strategieë wat werk as iemand belangstel in die lees van 'n kommentaar op dit. Daar is net drie dinge wat ek weet dat 'n voorsprong het. Die tendens, die gevolge van ondersteuning en weerstand en momentum. Die tendens werk die beste op markte soos groot FX pare wat gedryf word deur ekonomiese grondbeginsels (veral die euro / dollar). Ondersteuning en weerstand blyk te voorkom op markte wat gedryf word deur spekulante. Momentum lyk na 'n bietjie moeiliker wees om pen neer, dit voorkom ten sterkste op pare soos die GBP / USD, maar dit is effektief op enige mark wat geneig is tot die maak van groot skielike bewegings. Die kante van die tendens en ondersteuning en weerstand is pretty much wedersyds uitsluitend, maw hoe sterker is die tendens van die minder effektiewe ondersteuning en weerstand is. So dit is die enigste rande wat ek weet van en die enigste kante ek aansoek. My vraag is: Wat is jou kant, hoe kan jy dit van toepassing en hoe weet jy dat dit eintlik Lidmaatskap herroep geword Mei 2010 804 Posts Dont byt die hand wat hom voed met 'n goeie boek en kwaliteit papier wat jy kan fyn vee jou gat werk. Aangesluit Februarie 2006 Status: blah blah blah 1412 Posts Hier is 'n voorbeeld van 'n werklike voordeel wat die punt staan ​​om Suid-gaan, C was 'n kontantkoei vir 'n klomp mense (nie net HFTs). Die verbreking van 'n golf kan die hele see nie verduidelik. Aangesluit Oktober 2010 Status: Lid 163 Pos Daar is nie so iets soos 'n konstante rand in die markte en randen kom en rande gaan, 'n voorsprong is net 'n tydelike illusie of dillusion. Die markte het dieselfde gewerk vir jare en gaan voort om dit te doen vandag, hulle optrek dit gly af hulle nêrens gaan. Wanneer hulle gaan op wat jy moet gaan op dieselfde manier, wanneer dit gly af wat jy moet gaan sit, toe hulle nêrens gaan gaan jy nêrens. Neem die geskiedenis van 'n mark en dit sal inpas in 'n enkele bar, wat bar betrekking het op die hele geskiedenis van die tyd en die prys bekend daarvoor handel instrument. Binne daardie bar lê die skat. Sy bekend as dinamiese ry. Kyk of jy kan 'n mens vang. Aangesluit Julie 2008 Status: Lid 844 Pos Daar is nie so iets soos 'n konstante rand in die markte en randen kom en rande gaan, 'n voorsprong is net 'n tydelike illusie of dillusion. So jy sê 'n voorsprong is gebaseer op 'n tydelike ondoeltreffendheid (illusie / dillusion as jy dit noem) in die mark. Die markte het dieselfde gewerk vir jare en gaan voort om dit te doen vandag, hulle optrek dit gly af hulle nêrens gaan. Maar in hierdie geval, 'n voorsprong wat gebaseer is op 'n mark doeltreffendheid (iets wat die mark nie konsekwent oor en oor weer) sal in werklikheid 'n quotconstant edgequot omdat quotthe markte dieselfde vir yearsquot gewerk. Aangesluit Augustus 2007 Status: Away 2232 Posts n voorsprong is iets wat jy voor stel van ander. Jy kan 'n inligting voorsprong, spoed rand of 'n rand, omdat julle handel in 'n groot volume. Daar is ook ander vorme van kante ook. Ek het nie eens wanneer mense sê dat 'n voorsprong kan nie duur nie. Ek bedoel, dit sal ophou om te hou wanneer genoeg mense uit te vind oor dit en uiteengesit om dit te verwoes, direk of indirek. Dit is nie seker dat dit sal gebeur nie, ten minste nie in enige relevante tyd raam. In die ekonomie handboeke skryf hulle oor hoe eminent winste te verminder om normale wins wanneer mededingers sien jy om geld te maak op 'n spesifieke mark. In die finansiële markte, sy veel meer moeilik vir 'n persoon om uit te werk wat jy doen en 'n aanval op 'n stukkie van daardie spesifieke pie te neem. Het ons 'n voorsprong om suksesvol handel te dryf Die antwoord op hierdie vraag waarskynlik hang af van hoe jy persoonlik definieer die woord nodig. Vra jou self as jy 'n voorsprong om geld te maak uit in die werklike wêreld nodig het. In 'n reeds gevestigde bedryf kan 'n voorsprong word die verkryging van materiaal goedkoper of 'n meer produktiewe werksmag as jou mededingers. Maar veronderstel my dorp nie die geval is 'n besigheid X As ek 'n besigheid X oopmaak in my dorp en dit doen baie goed, beteken dit ek het 'n voorsprong Ek dont dink so, nie tensy ons reken die doel as die neem van geld wat andersins sou hê behoort aan ander vorme van besigheid. In hierdie scenario sal my kant 'n produk wat kliënte bereid was om ander produkte verbeur om te koop wees. Maar as ons praat van 'n voorsprong in my spesifieke lyn van besigheid, dan het ek niks, want daar is geen mededingers 'n voorsprong in die besigheid is 'n konsep wat 'n persoon vereis om twee of meer maatskappye en hul strukture te vergelyk. Ek moes net eenvoudig die versiendheid om te sien dat daar geld gemaak word. So 'n voorsprong is iets wat 'n persoon het wat hulle in staat stel om te kompeteer met ander mense in dieselfde ding doen as hulle. In die Business X scenario, het ek 'n metode van die maak van geld wat niemand anders in my dorp is die gebruik van, en dus suksesvol was. As ek kan inligting en handel te verwerk op dit op 'n manier wat dit moontlik maak vir my om geld uit die forex mark, 'n manier wat (net kan sê) niemand anders weet, dan moet ek 'n voorsprong id sê ek het 'n inligting rand vir sover ek kan geld uit die markte deur meeding met alle ander vorme van handelaars. Im meeding in die algemeen om pryse te neem en meeding met diegene wat dink die prys gaan, byvoorbeeld, staan ​​as ek dink dit sal. Maar ek meeding met niemand in die handel my spesifieke strategie. Die belangrike punt is dat niemand my handel nuttelose kan maak of te verminder die doeltreffendheid daarvan nie, tensy hulle is óf 'n groot verandering in die manier waarop die mark werke (soos in Craigs skakel hierbo) of mense bewus van presies hoe ek maak geld en gaan om aan te sluit in totdat die geleentheid nie meer bestaan ​​nie. As 'n ander persoon kom om te weet wat ek weet, bewus van die geleentheid wat hulle raak, en in staat is om hul bestellings te kry om die mark voor my, dan moet hulle 'n voorsprong bo my in my besondere nis. EDIT: Na te dink oor hierdie post vir 'n bietjie, miskien is daar eintlik iets definieerbare daaruit te neem, lol. Ons kan sê daar is twee tipes van die rand, 'n stadium 1 en fase twee rand. 'N stadium 1 rand is 'n voorsprong wat het het nog nie begin om te daal. Wanneer 'n persoon hierdie kant hulle is in die algemeen kompetisie met ander in 'n mark vir wins. Die enigste manier hierdie rand sal begin daal of verdwyn is as (a) die mark fundamenteel verander as gevolg van regulasie of 'n merkbare verandering in die manier waarop die deelnemers mark op te tree, of (b) ander handelaars begin om handel te dryf met behulp van die einste metode (wat is, is in direkte kompetisie) en dit uitbaklei deur verbeterings in doeltreffendheid, en dan deur verbeur wins om voort mekaar te kry, dus draai dit in 'n stadium 2 rand. Die stadium 2 rand sal verdwyn sodra wins nie meer bestaan ​​nie, handelaars ontginning van die rand het al die moontlike doeltreffendheid winste gemaak en aanvaar laer en laer winste totdat daar niks meer oor. Alternatiewelik kan ons onderskei tussen rande deur hulle roeping óf Inligting rande wat toelaat dat 'n persoon 'n geleentheid om wins te maak, of Doeltreffendheid rande wat bring verhoogde spoed of laer koste en dus oor 'n tydperk te verlaat 'n inligting voorsprong nie meer bestaan ​​nie maak sien. Leef die avontuur in my kop. Aangesluit Januarie 2010 Status: overcaffeinated. 1470 Posts In die eerste plek, het 'n voorsprong nie aan jou behoort. Dit is 'n statistiese verskynsel wat jy voordeel kan trek uit as jy goed genoeg is om uit te vind en uit te buit is. Om sy waarnemers, is die mark effektief beweeg lukraak op en af ​​die meerderheid van die tyd - daar is 'n 50 kans dit sal optrek xxx pitte voordat dit gaan af xxx pitte. As jy die parameters verander deur 'n hoër TP as SL of andersom die waarskynlikheid veranderinge daarvolgens, die verwagte waarde van elke handel 0 minus die verspreiding. Ontginbaar kante bestaan ​​net vir diegene waarskynlikhede verander - wanneer ons 'n situasie waarin daar is 'n 51 of beter kans prys beweeg xxx pitte in ons rigting voordat dit dieselfde aantal pitte beweeg in die teenoorgestelde rigting te identifiseer. Wanneer ons identifiseer 'n nie-ewekansige situasie in die mark moet ons ook die vaardighede om dit te ontgin met behulp stoplosses en wins doelwitte om kontant in hierdie oomblikke voordat die mark terug na sy gewone onvoorspelbaarheid, maar die reël tot stilstand kom en teikens op sigself kan nie skep 'n rand. si hoc LEGERE gebied van communautair belang nimium eruditionis habes Daar is nie so iets soos 'n konstante rand in die markte en randen kom en rande gaan, 'n voorsprong is net 'n tydelike illusie of dillusion. Die markte het dieselfde gewerk vir jare en gaan voort om dit te doen vandag, hulle optrek dit gly af hulle nêrens gaan. Wanneer hulle gaan op wat jy moet gaan op dieselfde manier, wanneer dit gly af wat jy moet gaan sit, toe hulle nêrens gaan gaan jy nêrens. Neem die geskiedenis van 'n mark en dit sal inpas in 'n enkele bar, wat bar betrekking het op die hele geskiedenis van die tyd en die prys bekend vir daardie saak. Jy is vol bullshit, jy hoef te verstaan, die man getoets 10 jaar van data en het 'n rand, is daar altyd ondersteuning en weerstand wat meer dikwels hou dan breek, is daar altyd tendense en momentum wees, dit is die basiese fisiologie die sleutel is tot handel die regte paar die regte tyd, so goed moontlik die regte marktoestande vir jou rand en hier kom speel die ervaring. Soos almal hier weet, sal handel sonder 'n voorsprong altyd lei tot mislukking. Om suksesvol te handel wat jy nodig het om 'n handel strategie met 'n voorsprong en 'n toepaslike risiko bestuurstrategie te verseker dat jy bly in die spel lank genoeg om genoeg geleenthede om jou kant toe te pas en te besef jou wengeld te kry wees. Ek het 'n bietjie artikel daaroor op my blog in reaksie op 'n e-pos wat ek gekry het. Die artikel genoem handel strategieë wat werk as iemand belangstel. Nadat jy drie van jou artikels, insluitend die een wat jy gekoppel is aan jou opening post, Ek het aan julle jubel oor u voor die hand liggend toewyding aan wat julle doen. Noudat dit gesê is, ek het 'n paar probleme met 'n paar van wat jy skryf. Siek vinnig begin met jou opening post. Jy sê dat die drie kante jy weet van is tendense, ondersteuning en weerstand, en Momentum. Ek sou hierdie dinge noem eienskappe van 'n mark, maar sal die moeilikheid bel hulle rande, want ek sien geen ingebore Futurity hierdie hierdie dinge op hul eie te hê. Wat is die waarskynlikheid dat enige gegewe tendens keer aangewys as een sal voortgaan om 'n tendens wees, en vir hoe lank dit lyk vir my asof jy gooi jou classificatory netto te wyd in hulle definisie van so rande in hulself. Met betrekking tot die artikel, meer spesifiek die inleidende paragraaf - Jy sê dat handel oor waarskynlikhede en nie sekerhede. Ek kry die gevoel dat jy handel op hierdie manier as gevolg van die statistiese bril jy dra. Laat ek probeer 'n ingeboude 'n stereotipe vir 'n persoon wat elke sien: Die mense wat sien naby sekerhede is die mense wat ten minste dink hulle weet wat die huidige mark sentiment is. Hulle het genoeg ervaring om te weet wat normale in die markte is. Miskien hul siening van die wisselkoers is gebaseer op geld vloei in 'n land wat geen teken van die verhuring opdaag en hulle verwag dat tot stilstand kom wat voorlê, sal struikel, en 'n posisie te betree dus 5 pitte voor. In die handelaars oë, is daar duidelike redes waarom hierdie handel moet word, is daar 'n logika om sy optrede. In die werklike wêreld multinasionale maatskappye is wat opruk na die land, en in die mark is daar tot stilstand kom wat die prys moontlik gaping up sal veroorsaak. Hy sien die nadeel as uiters beperk. Vir hom is dit isnt oor statistieke, sy oor feite en hul logiese gevolge. Hy weet niks kan ooit seker wees, maar hierdie uitkoms is wat sy ervaring lei hom om te verwag om te gebeur. Die mense wat waarskynlikhede te sien is die mense wat het gekyk na wat die prys in die verlede gedoen. Hulle gebruik historiese data om patrone wat meer dikwels as nie dieselfde resultaat te produseer. Hulle sit dan hierdie patroon op die proef in lewende vorentoe toets, wat verseker dat die patroon nog steeds speel uit as verwag. My probleem met hierdie is dat 'n mens nooit regtig weet wanneer die spel is verby. Die enigste rede waarom die patroon is verhandel is as gevolg van gunstige statistieke, en jou enigste veiligheid is 'n verlies limiet vir daardie strategie spesifiseer vooraf van begin tot dit handel. Kon nie 'n historiese patroon, uit al die miljoene moontlike statistiese patrone, wat toon 'n suksessyfer van 60 net 'n ewekansige voorkoms Dit beslis kan word. En net so belangrik, whats om te stop jy spring van patroon om patroon wat net so gebeur het om 'n oorwinning koers van X het tot jou hele rekening het quotHast La Vista, Babyquot ons na jou vind 'n voorsprong artikel. Spesifiek, het ek jou skryfwerk op die drie tipes van die mark interessante, en ek lees die gekoppelde artikel. Dit is 'n onderskeid wat ek regtig havent kom nog te maak, moontlik omdat Ive nooit veel anders as op FX lees. Siek beslis 'n bietjie meer oor dit dink, dankie. Jy het ook genoem momentum as quotmost moeilik om te spyker downquot. Ek kan jou vertel hoekom dit is reguit uit die kolf. Met beide 'n tendens en SampR, is jy jou voorspellings baseer op wat gebeur en wat onderskeidelik gebeur. In teenstelling hiermee het momentum gebeur (skynbaar) uit die bloute. Ek dont dink jy sal vind 'n verduideliking of in staat wees om momentum te voorspel nie, tensy jy weg van die werklike Wisselkoers data / kaarte te skuif. En ten slotte, met betrekking tot jou eksperimente in die tendens-volgende, SampR en momentum dele van die artikel. Kan ek vra hoe jy vorendag gekom met jou handel inskrywing reëls Ook was die eksperiment uitslae agterna of die produk van 'n lewendige vorentoe toets ek moet sê, ek weet Ive van kritieke belang in hierdie pos, maar Im baie geïnteresseerd om jou kommentaar terug hoor . Die voor die hand liggend dat jy toegewyd aan wat jy doen, en met energie soos wat jy so goed 'n kans as enige van ons. Leef die avontuur in my kop. McDonalds is 'n handelsmerk dis wêreldwyd bekend en hulle maak produkte in so 'n volume wat hulle baie goedkoop kan verkoop. Plaaslike kitskos venders cant meeding. Ek is nie in jou kop Scotty maat, jy gaan hê om my te vertel wat jy dink. EDIT: Gemorskos vir 'n vinnige lewenstyl Hulle bestaan ​​om die mense wat hulle wil hê ChipChop, die spanning in die moord op my gee. Leef die avontuur in my kop. Die meeste aanvaar McDonalds maak geld verkoop hamburgers en skyfies. Theyre eintlik in die besigheid van Real Estate. So, wat is hul voorsprong geheime kruie mono polis Aantreklik franchise sakemodelle Faster kos goedkoper voedsel koop krag (groothandel te kleinhandel) Maar wat ek regtig wil weet, is, hoe sou / kon enige van hierdie dinge verband hou met handel Ek dink in enige besigheid wat hulle eenvoudig wil lae koop en verkoop hoog, maar dit is redelik algemene ek nodig het om te dink oor dit meer. Enigiemand anders al aksie is geïnspireer meeste aanvaar McDonalds maak geld verkoop hamburgers en skyfies. Theyre eintlik in die besigheid van Real Estate. So, wat is hul voorsprong geheime kruie mono polis Aantreklik franchise sakemodelle Faster kos goedkoper voedsel koop krag (groothandel te kleinhandel) Maar wat ek regtig wil weet, is, hoe sou / kon enige van hierdie dinge verband hou met handel Ek dink in enige besigheid wat hulle eenvoudig wil lae koop en verkoop hoog, maar dit is redelik algemene ek nodig het om te dink oor dit meer. Iemand anders Hulle bied ekstra werk deur die hele ekonomie. Ekstra groot klere winkels, dwelms vir vetsug-verwante siektes, workout video's, gym lidmaatskap, hospitaal wetsontwerpe, begrafnisse, die lys is eindeloos. Hulle ontvang ook gunslone van state vir die staking van mense van die bereik van pensioen ouderdom. McDonalds is 'n groot vir die ekonomie. EDIT: Scotty is 'n terg, Im gaan. Ek hoop sy aarde verbryseling vir jou Cindy. Leef die avontuur in my kop. So het die markte bestaan ​​omdat hulle mense gee wat hulle wil hê, maar wat het dit te doen met 'n individue rand Ek vind dit moeilik om te glo dat 'n suksesvolle handelaars suksesvol is omdat hulle mense wat hulle wil gee. In werklikheid wouldnt dit die onsuksesvolle handelaar gee die suksesvolle handelaar wat hy wil hê. Soos in likiditeit In plaas van andersom Jammer net nie volgende al aksie is geïnspireer So het die markte bestaan ​​omdat hulle mense wat hulle wil gee, maar wat het dit te doen met 'n individue rand Ek vind dit moeilik om te glo dat 'n suksesvolle handelaars suksesvol is omdat hulle gee mense wat hulle wil hê. In werklikheid wouldnt dit die onsuksesvolle handelaar gee die suksesvolle handelaar wat hy wil hê. Soos in likiditeit In plaas van andersom Jammer net nie volgende Ek dink die verband tussen quotgiving mense wat hulle wantquot en quotfinding n edgequot isnt direkte. Die valutamarkte bestaan ​​sodat kapitaal kan betree / lande vrylik verlaat. verstaan ​​wanneer en waarom dit gebeur kan deel van jou kant wees. Dit is heeltemal waar, maar Scotty kan baie goed wees voorneme n ander aspek op dit. Leef die avontuur in my head. Recent Forex Blog Posts Disclaimer: Trading Forex op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige doubts. Expert Adviseurs, Aanwysers, en ander handel gereedskap Gewilde Produk. SILICONE RAPTOR SEF Expert Adviseurs Here8217s Wat Ons kliënte sê Hoekom Handel in die forex mark Sy 2015 en tegnologie vandag is teen 'n ongelooflike vlak van sofistikasie en gebruikersvriendelikheid. Trading kan moeilik gewees het vir ons vaders, maar laat ons eerlik wees. Met today8217s tegnologie, neem beheer van jou eie finansiële vryheid was nog nooit so maklik nie. Met Meta Trader 4 aangebied op 'n sekere 30000 makelaars wêreldwyd, en die vermoë om gevorderde algoritmes wat outomaties handel vir jou binne minute van die aankoop te laai, selfs vir iemand met geen vorige ondervinding handel is nie meer net vir die rykes of die goed opgevoede. Die vir almal van julle wat wil hê dat jou hande te kry in die spel en neem beheer van jou eie toekoms Na alles, niemand werklik omgee meer oor jou toekoms as wat jy doen. Het ek gelyk Youve geland op die regte span. Sluit nou aan so gou as moontlik in minute wees. Neem die bevel van jou finansiële vryheid. Stelselvereistes Expert Adviseurs, soos dié verkoop op hierdie webtuiste, hardloop op die Meta Trader platform, 'n gratis stukkie sagteware. Enigiets wat kan hardloop Meta Trader sal ons EAS hardloop. Ons installasie gids sal jy gedetailleerde instruksies gee oor die opstel van hierdie sagteware. Ingevolge 038 Voorwaardes vir meer inligting oor Cutting Edge Forex beleid, opbrengste, en kopiereg, lees asseblief ons terme en voorwaardes bladsy. Risiko-Openbaringsverklaring CFTC REËL 4.41 Hipotetiese of gesimuleerde prestasie resultate het sekere beperkings. In teenstelling met 'n werklike prestasie rekord, moenie gesimuleerde resultate nie verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat die ambagte is nie uitgevoer word, die resultate kan hê onder-of-meer as vergoed vir die impak, indien enige, van sekere mark faktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde handel programme in die algemeen is ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of is geneig om wins of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik. Jy moet bewus wees dat handel buitelandse valuta dra 'n hoë vlak van risiko, en jy kan 'n paar of al van jou belegging verloor. Die hoë mate van die hefboom wat dikwels verkrygbaar in forex, kan werk teen jou sowel as vir jou. Die gebruik van hefboom kan lei tot groot verliese sowel as groot winste. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor. CuttingEdgeForex sal nie aanspreeklik of verantwoordelik wees vir enige verlies of skade as gevolg van een of ander rede. Deur die gebruik van enige CuttingEdgeForex produkte erken jy dat jy vertroud is met hierdie risiko's is en dat jy alleen verantwoordelik vir die uitkomste van jou besluite. Ons aanvaar geen aanspreeklikheid vir enige regstreekse of gevolglike verlies wat voortspruit uit die gebruik van hierdie produk. Sy noukeurig in ag geneem word in hierdie verband, wat verlede resultate is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige performance. ELLIOTT WAVE MASTERY is ontwerp vir handelaars met 'n belangstelling in die uitbreiding van die manier waarop hulle in ag te neem, te identifiseer, en trade mark patrone. Deur middel van ons end-tot-end verduideliking van teorie en toepassing van hierdie kardinale voorbeeld van alles grafiek patrone, sal die leerder 'n selfversekerde handelaar na vore kom in alle sektore mark. Vereenvoudig die Elliott Wave analise en leer hoe om die tendense en einde van tendense bevestig deur korrek toe te pas ons Golwende Tunnel strategie wat jou sal toelaat om die golwe te tel sonder om 'n volkome golf toonbank. Die module lesse word in hoë definisie video, en elke module gaan met 'n live opgeneem webinar om die materiaal te hersien en wys real time voorbeelde. Elliott Wave Ultimate Leer hoe om die konvergensie van Elliott, Fibonacci-en Harmonieke gebruik van ons eksklusiewe strategie Dit is een kerf uit Bemeestering met die toevoeging van Harmonieke handel. Dit is die oplossing vir diegene handelaars wat geleer het verskeie tegniese ontleding gereedskap, maar versuim het om konsekwentheid te bereik in hul handels - of wil die waarskynlikheid van 'n suksesvolle ambagte te verhoog. Met hierdie kursus sal jy leer hoe om die tendense en veranderinge met Elliott Wave teorie tesame met die Fibonacci hulpmiddel te karteer, ten einde hoë waarskynlikheid inskrywings en uitgange met behulp van die Golwende Tunnel aktiveer. Dink aan Harmonieke as die kersie op die koek om verdere dié draaipunte en Elliott Wave teikens te verfyn. Alle modules word aangevul met live webinars tot die markte in real-time analiseer deur die toepassing van die sameloop van Elliott, Fibonacci-en Harmonieke. Daar is 'n hoë graad van risiko wat betrokke is in 'n tipe van die saak. Buitelandse valuta handel is nie geskik vir alle beleggers. Afgelope resultate is nie 'n aanduiding van toekomstige opbrengste. Die FX Handelaars EDGE en alle geaffilieerde individue aanvaar geen verantwoordelikheid vir jou handel en belegging resultate. Hou asseblief in gedagte dat alle kommentaar wat deur die FX Handelaars EDGE instrukteurs moet nie uitgelê as 'n belegging advies met betrekking tot die aankoop of verkoop van buitelandse Exchange. FOREX-Euro maak breë winste, styg tot 5-jaar hoog teen sterling Londen, 5 Oktober ( Reuters) - die euro gestyg tot 'n vyf-jaar hoogtepunt teen die sukkelende pond op Woensdag en afgeskaal n drie-week hoog teen die jen, ondersteun deur stygende euro-sone regering effekteopbrengste. Euro-sone opbrengste gestyg tot twee weke hoogtepunte in vroeë handel, met beleggers op die rand 'n dag nadat 'n Bloomberg artikel aangehaal bronne gesê die sentrale bank sal waarskynlik aanleiding van sy band koop geleidelik voor die beëindiging van kwantitatiewe verligting. Maar 'n ECB mediabeampte het gesê in tweet later op Dinsdag dat die ECB nie bespreek het die vermindering van die tempo van sy maandelikse verband koop. Nietemin, stygende Duitse Bund opbrengste gesien koers verskille te skuif ten gunste van die euro, gee dit 'n been sodat dit was 0.4 persent hoër teenoor die pond op 88,31 pennies. 'n vlak wat laas vyf jaar gelede, en op ¥ 115,545, sy hoogste in drie weke. Die euro was ook 0,2 persent hoër teenoor die dollar op 1,1226. Die nuus dat die ECB oorweeg gepunt het gelei tot 'n paar koop in die euro, veral teenoor die jen, het gesê Yujiro Goto, valuta-strateeg by Nomura. Ons dink nie die ECB is oral naby aan gepunt sy bate aankoop program, maar in die nabye toekoms momentum is in die rigting euro onderstebo. Die enkele geldeenheid was relatief stil gehou teenoor die dollar in die afgelope paar maande as die ECB is die verligting op groot skaal terwyl die Federale Reserweraad is gereed om koerse in die komende maande in te samel. Dit moet nog gesien word as die verslag kan gestaaf word. Maar die stemming in die mark blyk te wees verskuif met die melding van ECB gepunt as dit 'n einde aan divergensie monetêre beleid sal uitspel, het gesê Masashi Murata, senior geldeenheid strateeg by Brown Brothers Harriman in Tokio. Die euro styging het die dollar toevlug van naby 'n twee-maande-hoogtepunt teen 'n mandjie van geldeenhede. Die Amerikaanse dollar het op 'n sterk grondslag het ná saamtrekpunt aan die begin van die week op 'n opgewekte opname van die vervaardigingsektor VSA. Dit het 'n bykomende hysbak na Richmond Federale Reserweraad President Jeffrey lakwerk het gister gesê daar was 'n sterk saak vir die verhoging van rentekoerse en as tesourie opbrengste gestyg tot twee weke hoogtepunte in reaksie op 'n oplewing deur hul euro-sone eweknieë. Die dollar-indeks was af 0.15 persent op 96,038, het gestyg tot 96,442 op Dinsdag, sy hoogste sedert Augustus 9. Dit was effens laer op 102,77 ¥ na styg na 'n drie-week-hoogtepunt van 102,965 op Dinsdag, wanneer dit sy sesde agtereenvolgende gepos dag van winste teenoor sy Japannese eweknie. Intussen het die sterling val onder 1,27 vir die eerste keer in meer as drie dekades te midde van kommer dat Britse skeiding van die Europese Unie rotsagtige kon wees en het negatiewe ekonomiese gevolge. (Bykomende verslagdoening deur Shinichi Saoshiro Redigering deur Raissa Kasolowsky) meer dekking FOREX-Euro maak breë winste, styg tot vyf jaar hoog teen sterling 5 Oktober - 06:59 FOREX-Dollar bestendige nadat Amerikaanse data, euro styg met band opbrengste 5 Oktober - 11:52 FOREX-Dollar plat nadat Amerikaanse data, euro styg met band opbrengste 5 Oktober - 03:28 Dollar plat nadat Amerikaanse data, euro styg met band opbrengste 5 Oktober - 15:30 Kommentaar beleid:


No comments:

Post a Comment